نمایش خداپسندانه‌ای دیگر توسط پهلوانان مازندران/ پهلوانی در عین قهرمانی

نمایش خداپسندانه‌ای دیگر توسط پهلوانان مازندران/ پهلوانی در عین قهرمانی

 این روزها جایی نیست که صحبت از کمک و مهربانی نباشد، از وقتی که بحث کرونا مطرح شد موضوعی نبود که مطرح شده مشکل است و مردم ورود پیدا نکرده باشند از بخشش اجاره بها توسط مالکان، تولید ماسک، موادضدعفونی و بسته‌های بهداشتی تا این روزها که همه جا حرف از کمک مومنانه است.

تنها اعلام نیاز کافی بود تا موجی از مهربانی‌ها شکل بگیرد؛ در واقع باید گفت کرونا امتحان نوع‌دوستی و همدلی مردم ما بود که باید گفت مردم ما از این امتحان سربلند بیرون آمدند و به عینه توانستند با استقبال از کمک‌های مومنانه تجلی‌بخش بخشش و ایثار باشند.

 

 سازمان بسیج ورزشکاران استان نیز در کنار همه نیروها و گروه‌های جهادی باحضور ورزشکاران در این مسیر خداپسندانه ورود پیدا کردند و نشان دادند که در کنار قهرمان بودن نشان دادند که پهلوانی را از یاد نبردند و تمام فکر و ذهن‌شان به پهلوان شدن نیز هست.

حسن افشار رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران در این‌باره به فارس، می‌گوید: در کنار ماموریت‌های سازمان مبنی بر تربیت ورزشکار و تقویت آنان در گذر زمان هرازچندگاهی متوجه مسائلی می‌شویم که گریبان‌گیر مردم می‌شود و برای کم کردن دغدغه‌های مردم در کنار همه گرو‌های جهادی و خیران ورود پیدا می‌کنیم.

 

وی می‌افزاید: اعتقاد داریم جامعه ورزشکاران در راستای مبارزه با ویروس کرونا باید پیش‌قدم باشند که در این زمینه بیش از ۷۰۰ کارگاه جهادی در تولید ماسک و محلول ضدعفونی برای حل مشکلات مردم ورود پیدا کردند.

مسوول بسیج ورزشکاران مازندران به انجام اقدامات خوب در این بخش اشاره می‌کند و می‌افزاید: با سازمان‌دهی نیروها برای ضدعفونی و تولید ماسک و با به اختیار در آوردن ورزشکاران به‌صورت تمرکزی با دستگاه‌های ذیربط قرارگاه جهادی رویش راه‌اندازی شده است.

افشار می‌گوید: این قرارگاه جهادی در دوبخش خواهران و برادران راه‌اندازی شده که بیش ار ۸۰ نفر با این قرارگاه در ارتباط هستند.

 

وی ادامه می‌دهد: این قرارگاه در اسفند ماه سال گذشته با تعداد نیروهای متمرکز ۴۰ نفر در بخش آقایان و ۴۰ نفر در بخش خانم‌ها مشغول هستند و عمده افراد زیرپوشش از قشر کم برخوردار و محروم هستند.

مسوول بسیج ورزشکاران مازندران بیان می‌کند: باتوجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیش از ۳۰۰ بسته کمک مومنانه تدارک دیدیم که علاوه بر سبد ارزاق و بسته بهداشتی روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه توزیع می‌شود. 

 

افشار در پایان خاطرنشان می‌کند: جامعه ورزشکاران استان مازندران این روزها پا به پا و کنار مردم خواهد بود.

مردم ما این روزها ثابت کردند اگر نانی روی سفره‌شان است و باخبر شوند همسایه‌شان از این نعمت بی‌بهره است و آن را حتما قسمت خواهند و این روزها نماد واقعی بنی آدم اعضای یکدیگرند را به نمایش گذاشتند و کمک مومنانه نیز مشتی است از خروار خروار کمک‌هایی که مردم ما در کمک به همنوع در حوادثی ازجمله سیل، زلزله و این روزها نیز کرونا از یکدیگر دریغ نکردند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha